Aktualności
Dziki na terenie Karwin
- Szczegóły
- Opublikowano: piątek, 25, czerwca 2021 06:38
Pismo do Urzędu Miasta Gdyni w sprawie dzików
- Szczegóły
- Opublikowano: poniedziałek, 14, czerwca 2021 07:25
Pismo do Urzędu Miasta Gdyni w sprawie dzików grasujących po osiedlu „Karwiny”
Komunikat Zarządu w związku z pandemią
- Szczegóły
- Opublikowano: piątek, 26, lutego 2021 12:36
KOMUNIKAT ZARZĄDU
SPÓŁDZIELNI MIESZKANIOWEJ „KARWINY” W GDYNI
W związku z trwającym stanem epidemii w Polsce, mając na celu ograniczenie rozprzestrzeniania patogenu i ryzyka zakażenia koronawirusem, Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej „Karwiny” podjął decyzje dotyczące reorganizacji pracy Spółdzielni do czasu ustabilizowania się sytuacji w kraju.
Wszelkie informacje dotyczące bieżącej działalności SM „Karwiny” Zarząd będzie umieszczał na stronie internetowej: www.smkarwiny.pl
Znajdą tam Państwo również niezbędne druki do załatwiania spraw oraz numery telefonów do poszczególnych Działów Spółdzielni.
Zachęcamy do zgłaszania wszelkich spraw i zapytań przede wszystkim drogą telefoniczną i za pomocą poczty elektronicznej. Ponadto możliwe jest przekazywanie pism poprzez umieszczenie ich w niebieskiej skrzynce znajdującej się w wiatrołapie Spółdzielni.
W sytuacjach wymagających bezpośredniego kontaktu ze Spółdzielnią, kontrahenci będą pojedynczo przyjmowani przez pracowników Punktu Obsługi Kontrahenta z zachowaniem zasad sanitarnych.
Adres poczty e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi.
Punkt Obsługi Kontrahenta (pok. 12) - tel. +48 728 450 901 (w godzinach pracy)
Pogotowie dźwigowe - tel. +48 800 800 810
Pogotowie domofonowe - tel. +48 501 144 047
Informujemy, że Filia Urzędu Pocztowego Nr 16 przy ul. Korzennej 15 jest czynna w godzinach:
poniedziałek - czwartek: 9:00 – 16:00
piątek: 13:00 – 20:00
Komunikat Ministerstwa RPiT
- Szczegóły
- Opublikowano: czwartek, 11, lutego 2021 09:05
Komunikat Ministerstwa Rozwoju, Pracy i Technologii
w sprawie dopłat do czynszu.
W dniu 4 stycznia 2021 r. została opublikowana ustawa z dnia 10 grudnia 2020 r. o zmianie niektórych ustaw wspierających rozwój mieszkalnictwa, wprowadzająca dopłaty do czynszu powiększające dodatki mieszkaniowe.
Oznacza to, że z dniem 5 stycznia br. wchodzą w życie przepisy umożliwiające przyznanie najemcom oraz podnajemcom lokali mieszkalnych, którzy zostali dotknięci ekonomicznymi skutkami epidemii COVID-19, dodatków mieszkaniowych powiększających o tzw. „dopłatę do czynszu”.
Od dnia 5 stycznia 2021r. do dnia 31 marca 2021 r. najemcy i podnajemcy lokali mieszkalnych, którzy utracili dochody z powodu pandemii COVID-19, mogą składać w swojej gminie wnioski o przyznanie dodatku mieszkaniowego powiększonego o dopłatę do czynszu. Warunki przyznania dopłaty do czynszu powiększającej dodatek mieszkaniowy szczegółowo określają przepisy ww. ustawy.
Uwaga: dodatek mieszkaniowy powiększony o dopłatę do czynszu przysługuje wyłącznie najemcy lub podnajemcy lokalu mieszkalnego (nie jest przyznawany osobom zamieszkającym własne mieszkanie).