Aktualności
Przystań Lipowa 15 otwarta
- Szczegóły
- Opublikowano: wtorek, 22, maj 2018 07:15
W niedzielę 20 maja 2018 roku nastąpiło uroczyste otwarcie Centrum Sąsiedzkiego Przystań Lipowa 15. Na uroczystej Parapetówce połączonej z kolorową paradą, która przeszła ulicami osiedla Fikakowo przy pięknej, słonecznej pogodzie bawiło się kilkuset gdynian. Cała uroczystość trwała około 6 godzin. Zapraszamy do obejrzenia zdjęć zrobionych podczas trwania imprezy przez Pana Aleksandra Trafasa z Laboratorium Innowacji Społecznych. Pełny opis z przebiegu całej imprezy przeczytać można na stronie www.gdynia.pl.
Poniżej informacje na temat majowych wydarzeń w Centrum Sąsiedzkim Przystań Lipowa 15.
Informacja Zarządu
- Szczegóły
- Opublikowano: piątek, 11, maj 2018 08:16
Przystań Lipowa 15
- Szczegóły
- Opublikowano: czwartek, 22, marca 2018 10:38
Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej „Karwiny” informuje Członków, że nawiązano kolejną już współpracę z Urzędem Miasta Gdyni - w wyniku czego przy ulicy Lipowej 15 powstanie piąte gdyńskie centrum sąsiedzkie o nazwie Przystań Lipowa 15. Wszystkie szczegóły związane z projektem powstania tego obiektu dostępne są tutaj. Zapraszamy do zapoznania się z publikacją Miasta Gdyni.
Punkt Obsługi Kontrahenta otwarty
- Szczegóły
- Opublikowano: piątek, 23, lutego 2018 12:27
W dniu 21 lutego br. w Spółdzielni Mieszkaniowej „Karwiny” odbyło się otwarcie Punktu Obsługi Kontrahenta – projektu realizowanego przez Zarząd Spółdzielni od 2016 roku. W uroczystości uczestniczyli przedstawiciele Rady Nadzorczej, członkowie Zarządu, pracownicy Spółdzielni, a także kilku mieszkańców naszych zasobów. Swoją obecnością zaszczycił nas Wiceprezydent Miasta Gdyni, Pan Michał Guć oraz Pani Magdalena Biegańska z Biura Pełnomocnika ds. Osób z Niepełnosprawnością UM Gdyni, która od lat działa na rzecz aktywizacji osób z niepełnosprawnością.
Punkt Obsługi Kontrahenta mieści się w pokoju nr 12 na parterze budynku Zarządu Spółdzielni. W nowym Punkcie Obsługi Kontrahenta znajdują się trzy w pełni wyposażone stanowiska pracy, obsługujące kolejno sprawy kancelaryjno - administracyjne, członkowskie oraz rozliczenia opłat za użytkowanie lokali, na których będzie można m.in. dowiedzieć się o stanie swojej kartoteki finansowej, zgłosić awarię, złożyć pisma, otrzymać druki do wpłat oraz formularze obowiązujących w Spółdzielni wniosków czy deklaracji.
Oprócz Punktu Obsługi Kontrahenta, od ponad roku na parterze budynku funkcjonują punkt Poczty Polskiej oraz punkt kasowy Monetia. W ten sposób skoncentrowano dostęp do potrzebnych usług w jednym miejscu, co ma szczególne znaczenie w przypadku osób, dla których poruszanie się w celu załatwienia codziennych spraw może stanowić poważny problem.
Wizją Zarządu jest, aby regulowanie wszelkich formalności związanych z obsługą Spółdzielni oraz usługami bankowo-pocztowymi stanowiło jak najmniejszy problem dla wszystkich mieszkańców, w szczególności osób niepełnosprawnych i w podeszłym wieku, a także dla rodzin z małymi dziećmi i wózkami. Zakładamy, że wskazane powyżej działania przyczynią się także do poprawy jakości świadczonych usług, a także zwiększą komfort korzystania z budynku osobom w każdym wieku oraz o różnym stopniu sprawności fizycznej.
O wydarzeniu można także przeczytać na stronie miasta Gdyni pod poniższym adresem.
Zachęcamy również do zapoznania się z projektem dotyczącym kart „Gdynia Senior Plus” - szczegóły dostępne są na tutaj.