Komunikat PGNiG Obrót Detaliczny

Szanowni Klienci firmy PGNiG Obrót Detaliczny,

Firma PGNiG Obrót Detaliczny otrzymała sygnały o przejawach nieuczciwych praktyk stosowanych przez konkurencję. Osoby podszywające się pod pracowników PGNiG Obrót Detaliczny sp. z o.o. krążą po domach, podają się za przedstawicieli firmy PGNiG i wymuszają na klientach podpisanie rzekomo nowych umów sprzedaży gazu ziemnego, powołując się przy tym na zmiany organizacyjne w Spółce.

Pragniemy ostrzec wszystkich Państwa przed pochopnym podpisywaniem jakichkolwiek dokumentów bez uprzedniej weryfikacji ich treści oraz bez sprawdzenia osoby, która owe dokumenty przedstawia.

W razie wątpliwości prosimy o kontakt pod nr. tel. 58 325 99 02 lub wizytę w Biurze Obsługi Klienta PGNiG Obrót Detaliczny.

Jeśli jednak podpisali Państwo niechcianą umowę poza siedzibą firmy PGNiG Obrót Detaliczny, zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie praw konsumentów, mogą Państwo od niej odstąpić w terminie 14 dni od daty jej zawarcia.

KOMUNIKAT

Spółdzielnia Mieszkaniowa „Karwiny” w Gdyni zwraca się do wszystkich użytkowników lokali leżących w zasobach Spółdzielni, aby w przypadku zauważenia przemieszczających się dzików po naszym osiedlu zgłaszać taki fakt bezpośrednio do Leśniczego ds. łowieckich pod nr. telefonu 606-375-953.

Worki na odpady zielone

Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej „Karwiny” informuje wszystkich użytkowników lokali, którzy zobowiązali się utrzymywać ogródki przydomowe, że mogą zgłosić się po jednorazowe worki (w ilości sztuk 2), z przeznaczeniem na odpady zielone typu liście, wygrabiona trawa. Zapełnione i zawiązane worki należy ustawiać przy najbliższej wiacie śmietnikowej. Worki można odbierać w pokoju nr 12.

Komunikat dotyczący prac remontowych

Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej ,,Karwiny” w Gdyni informuje wszystkich użytkowników lokali, że wszelkie prace remontowo-konserwacyjne w lokalach mieszkalnych, których wykonanie należy do obowiązków użytkownika lokalu zgodnie z „Regulaminem podziału obowiązków pomiędzy Spółdzielnią, a użytkownikami lokali” wykonywane są przez Spółdzielnię tylko i wyłącznie na podstawie pisemnego zlecenia złożonego przez użytkownika lokalu, w kancelarii Spółdzielni.

Ponadto informujemy, że pracownicy Spółdzielni wykonujący jakiekolwiek usługi w lokalach nie pobierają żadnych opłat za wykonaną usługę, a jedynie zobowiązani są do uzyskania potwierdzenia wykonania usługi, na podstawie którego wystawiana jest faktura VAT w oparciu o ceny usług obowiązujących w Spółdzielni.

Spółdzielnia nie bierze odpowiedzialności za wszelkie prace wykonywane w zasobach Spółdzielni przez osoby prywatne, które swoim zachowaniem sugerują, że działają w imieniu bądź z upoważnienia Spółdzielni i z tego tytułu usiłują wyłudzić wynagrodzenie, a każdy taki przypadek należy natychmiast zgłosić w Spółdzielni lub bezpośrednio na Policję.